Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Μαυρίκος: "Ο Μαρινάκης έβαλε μπράβους να με σκοτώσουν" (audio)

Καταγγελίες από τον εκδότη της εφημερίδας «Ακρόπολη» κατά του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός στο Metropolis 95.5
  

Σχόλιο του blog

"Δεν ασχολούμαι συνήθως με το αστυνομικό ρεπορτάζ αλλά εδώ έχουμε μια αμιγώς πολιτική προέκταση του θέματος, που συνάδει απόλυτα με την κοινωνική προοπτική αυτού του τόπου.
Σαφώς και ο Μαυρίκος δεν ήταν άγιος, αλλά αυτή η συμμορίτικη εικόνα "φόρα παρτίδα", τείνει να γίνει το επερχόμενο καθεστώς της πατρίδας μας.
Αν λάβουμε υπ' όψιν και το περίεργο "ατύχημα" του Μαυρίκου που τον έκανε κάρβουνο στην Αττική οδό, τότε μπορούμε να ελπίζουμε στον νόμο των συμμοριών....
Τέλος σε κάθε έννοια κράτους."

frixos

Στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο εκδότης της εφημερίδας «Ακρόπολη» Τάκης Μαυρίκος και κατήγγειλε πως έπεσε θύμα δολοφονικής επίθεσης από ανθρώπους του Βαγγέλη Μαρινάκη κατά την διάρκεια του χθεσινού ματς μπάσκετ ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ.
«Έπεσα θύμα εγκληματικής ενέργειας κατά της ζωής μου και το χειρότερο είναι ότι θα μείνει στη μνήμη των δύο παιδιών μου που τα κρατούσα από το χέρι. Έβαλε μπράβους ο Μαρινάκης για να με σκοτώσουν. Έχω χάσει την όρασή μου κατά 10% από το αριστερό μάτι, και έχω σχίσιμο γιατί έφαγα σιδερογροθιά. Αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα αποτελούν προσβολή. Ούτε ο Αλ Καπόνε δεν θα έκανε τέτοια ενέργεια. Οι νονοί και οι μπράβοι κυβερνούν αυτήν την χώρα και η αστυνομία είναι αμέτοχη.

Πήγα στο κυλικείο μαζί μετά τα παιδιά μου. Στο ταμείο ήρθαν δύο άνδρες που με φώναζαν “τι είναι αυτά που γράφεις για το Μαρινάκη”, “αν συνεχίσεις να γράφεις θα σκοτώσουμε εσένα και τα παιδιά σου”. Ξαφνικά ο ένας από τους δυο μου δίνει μια μπουνιά και έπεσα πάνω στις κούτες του κυλικείου. Ένιωσα ότι πεθαίνω. Αυτοί έτρεψαν προς φυγή. Τα παιδιά μου τρομοκρατήθηκαν. Εγώ λειτούργησα πατρικά καθώς φώναζαν να φύγουμε.
Όπως βγήκα είδα έναν αστυνομικό, τους είπα τι έγινε και τους ζήτησα να ειδοποιήσουν την αστυνομική διεύθυνση Πειραιά. Ξέρετε τι μου είπε; Ότι χάλασε ο ασύρματος και δεν μπορούσε να ειδοποιήσει. Φεύγοντας μια κοπέλα μου είπε πως οι δύο που μου επιτέθηκαν συνόδευσαν στο γήπεδο το γιο του Μαρινάκη.
Όλα συνέβησαν απέναντι από το κοντρόλ ρουμ του ΣΕΦ και καταγράφηκαν από το κλειστό κύκλωμα. Σήμερα μέσω της Ακρόπολης ζητάμε από το ΣΕΦ να παραδοθεί το υλικό».

Για το αν κινήθηκε νομικά για το συμβάν: «Κατέθεσα μήνυση στο αστυνομικό τμήμα Βάρης όπου αναφέρω όλο το περιστατικό. Δεν πρόκειται για μήνυση κατ’ αγνώστων αλλά είναι και για ηθική αυτουργία. Ήταν μια δολοφονική ενέργεια και μάλιστα μου είπαν ότι θα σκοτώσουν τα παιδιά μου και θα ανατινάξουν το σπίτι μου και το εργοστάσιό μου. Ήταν επαγγελματίες δολοφόνοι, δεν ήταν απλώς μπράβοι. Από χθες ουρλιάζω από τον πόνο».

Ακούστε αναλυτικά όσα είπε ο Τάκης Μαυρίκος στο Metropolis 95.5 και τον Κυριάκο Θωμαΐδη:
Upload Audio - Download Music - ΜΑΥΡΙΚΟΣ ΤΑΚΗΣ 08-06-15

πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου