Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κώστας Γιαννιώτης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κώστας Γιαννιώτης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Στο.... ντουμάνι, πάλι, οι ‘’επαναστάτες ηγέτες’’ της αγροτιάς !


του Κώστα Γιαννιώτη 


 
Ντουμάνι ξανά από τις μηχανές των τρακτέρ ! 
Μπαίνει Φλεβάρης, βλέπεις, ανοίγει όπου να `ναι και το τριώδιο και πρέπει να γιορτάσουμε – όπως κάθε χρόνο, την ίδια εποχή - την ημέρα της..... ‘’εξαπάτησης της αγροτιάς’’ !

Θα τιμήσουμε πάλι την ημέρα των αγροτοπατέρων!
Ήρθε πάλι η ώρα να αναδέψουν τον κοινωνικό αυτοματισμό και να βρίζει η μια κοινωνική ομάδα την άλλη, προς αγαλλίαση του καθεστώτος!

Θα κλείσουν οι δρόμοι (;) και..... όσοι τυχεροί έχουν ακόμα δουλειά θα δεινοπαθούν και θα αγωνιούν για το μεροκάματο!

Θα κλείσουν (;) οι δρόμοι και όσες επιχειρήσεις έχουν καταφέρει να επιβιώσουν από τη λαίλαπα των κατακτητών δε θα μπορέσουν να διακινήσουν εμπορεύματα !

Αν όμως δεν κλείσουν τους δρόμους, ακριβώς για να αποφύγουν την αντιπαράθεση με την κοινωνία, και παραταχτούν στις άκρες των δρόμων, ποια θα είναι η ενόχληση για την κυβέρνηση και το καθεστώς κατοχής;; KAMIA!!

Την ίδια ώρα οι κατακτητές και οι ντόπιοι πράσινοι, μπλε, κόκκινοι, κίτρινοι, ροζ και φούξια υπηρέτες τους, με την καφεδιά και το πούρο στο στόμα, θα τους παρακολουθούν από τις τηλεοράσεις και θα χασκογελάνε! 
Θα απολαμβάνουν το θέαμα να βρίζει η μισή κοινωνία την άλλη μισή! 
Τα βοθροκάναλα θα σιγοντάρουν πότε τους μεν και πότε τους δε!
Οι συζητήσεις και οι αντιπαραθέσεις στα ‘’παράθυρα’’θα έχουν στο κέντρο τους το..... ‘’αγροτικό’’ ζήτημα και οι θίασοι των κομματαρχών θα δίνουν ολονύχτιες παραστάσεις προς τέρψιν ενός μεγάλου μέρους της κοινωνίας που θα χάσκει !
Κάποιοι αρπακολλατζήδες της ‘’πολιτικής’’ θα βρουν ευκαιρία να σαλτάρουν πάνω στα τρακτέρ και να ξαμολήσουν ό,τι μαλακία γουστάρει και τραβάει η όρεξη της κοινωνίας!
Τελικά, με την εξάντληση και την απογοήτευση χαραγμένες στα πρόσωπα θα ξαναγυρίσουν στα παιδιά τους και στο χωράφι τους να τα κοιτάζουν, και τα δυο, με δάκρυα στα μάτια ! 
Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια!
Κάθε..... φέτος, αντιγραφή του κάθε.... πέρυσι!  
Τι προσδοκούν με αυτήν την τακτική; 
Να φοβηθεί η ‘’κυβέρνηση’’ για την εικόνα της, λες και η ίδια δεν ξέρει την αποτρόπαια εικόνα που αντανακλά η πολιτική της;
Λες και δεν ξέρει ότι πιο κάτω δεν έχει;
Ή μήπως καρτερούν αυτό που άκουσα από το στόμα αγροτοπατέρα να λέει σε συνέντευξη..... ‘’μήπως και καταφέρουμε να κερδίσουμε κάποιο από τα αιτήματά μας’’ !!
Η απόλυτη ξεφτίλα και η απόλυτη ταπείνωση του αγρότη στο πρόσωπο αυτού του τενεκέ που, αύριο – ποιος ξέρει – μπορεί να ζητήσει, ως υποψήφιος βουλευτής κάποιου κόμματος, και την ψήφο των αγροτών !

Ξέρει όμως αυτός! Κάνει καλά τη δουλειά του συστήματος!
Άλλωστε.... του χρόνου πάλι εδώ θα είμαστε για την.... ‘’επέτειο’’ της αγροτιάς!

Ξέρουν κάτι τέτοιοι αγροτοπατέρες να προφυλάσσουν τα ‘’κάστρα’’ του συστήματος! 
Κάστρα που θα μπορούσαν - με συντονισμένο αγώνα όλων των κοινωνικών ομάδων με τους αγρότες - να τα έχουν ρίξει μέσα σε λίγες μέρες!
Είναι οι τράπεζες και οι εφορίες της κάθε πόλης, κωμόπολης και κοινότητας που λειτουργούν εισπρακτικοί μηχανισμοί του ..... ‘’θεριού’’!

Αν, μαζί με τις τοπικές κοινωνίες, απέκλειαν αυτούς τους τροφοδότες του ‘’τέρατος’’, πόσα ΜΑΤ θα είχε το κατοχικό καθεστώς για να τα σκορπίσει σε κάθε γωνιά της χώρας για να σπάσει τους αποκλεισμούς;

Μπορούν, οι αγρότες, να φανταστούν τον ενθουσιασμό και την ανάσα που θα ένιωθε η κάθε τοπική κοινωνία και τη συνδρομή και συμπαράσταση που θα τους προσέφερε;

Πόσες μέρες θα άντεχε το ‘’θεριό’’ χωρίς αίμα; 

Κι όσο για τα προβλήματά τους, ίδια κι όμοια με τα προβλήματα όλης της κοινωνίας, θα έβρισκαν τη λύση τους μέσα από τη συνολική και μόνιμη λύση των προβλημάτων που επέβαλαν στη χώρα μας οι κατακτητές!

Οι αγροτοπατέρες, οι ‘’επαναστάτες ηγέτες’’ της αγροτιάς, το ξέρουν αυτό ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! 

Δε θα περίμεναν εμένα να τους το υποδείξω! 

Ο σκοπός τους όμως είναι να απομακρύνουν αυτόν τον κίνδυνο για το σύστημα, περιμένοντας την ώρα για την ανταμοιβή τους!

Οι αγρότες όμως γιατί τους αποδέχονται; 

Γιατί τους ακολουθούν;  

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Οι βάτραχοι, άρχισαν την ‘’επανάσταση’’ !

του Κώστα Γιαννιώτη
  


 
Βάτραχοι !
Τι κι αν, υπερασπιζόμενοι τα συμφέροντα των αφεντικών τους καναλαρχών, βρέθηκαν στο δρόμο, ζήτουλες μιας θεσούλας σε κάποιο ραδιόφωνο για να βγάλουν το μεροκάματο ! Εξακολουθούν τον ίδιο χαβά με άλλα μέσα και άλλους τρόπους.


Δημοσιογραφούντες και δημοσιολογούντες που ανακάλυψαν νέο τρόπο να βγάλουν το.... ‘’ψωμάκι’’ τους!
Μετρώντας την κατάσταση και βλέποντας ότι αυτή η.... ‘’κοιμισμένη’’ κοινωνία άρχισε να ξυπνάει και να ετοιμάζεται να διεκδικήσει το δίκιο της, μεταμφιέστηκαν σε αντιμνημονιακούς, αντικαθεστωτικούς, αντισυστημικούς και σε καμιά δεκαριά ακόμα... ‘’αντί’’ !

Έλα όμως που το DNA τους παρέμεινε αναλλοίωτο και πάντα εχθρικό απέναντι σ` αυτήν τη φουκαριάρα την κοινωνία! Έλα που, ενώ φόρεσαν τη μάσκα του φίλου και συνοδοιπόρου της κοινωνίας, η ανάσα τους δεν έπαψε να όζει και να πνίγει με την μπόχα της!

Ανακάλυψαν νέο όπλο για να μπορέσουν να ποδηγετήσουν για μια ακόμα φορά την κοινωνία ! Την επαναστατική φρασεολογία!

Πέρασαν μπροστά, σήκωσαν τα φλάμπουρα της επανάστασης κατά της αδικίας του καθεστώτος, αλλά κράτησαν στο ντουλάπι τα πραγματικά όπλα κατά της κατοχής !

Άφησαν στο απυρόβλητο τα..... ‘’άγια’’ τους δισκοπότηρα ! Το ΕΥΡΩ τους και το ‘’ιερό’’ δάνειό τους!

Αυτά πρέπει να μείνουν αλώβητα και ανέπαφα! Μακριά από την κριτική της κοινωνίας!

Τα ‘’δάνεια’’ γι` αυτούς είναι δάνεια, χωρίς δυνατότητα μονομερούς διαγραφής και, ως εκ τούτου, το ΕΥΡΩ είναι κι αυτό μονόδρομος και μοίρα μας !

Ξιφουλκούν κατά της... κατοχής, αλλά.....

Μην τολμήσει να προτείνει κανείς την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα!

Τότε.... αρχίζουν τον κλαυθμό και τον οδυρμό για τα δεινά που θα μας βρουν, μην έχοντας τη δυνατότητα, με το ‘’αδύναμο’’ εθνικό μας νόμισμα, να αποπληρώσουμε τα..... ‘’δάνεια’’ και τις εξωτερικές μας συναλλαγές!!

Αποφεύγουν όμως, όπως ο διάολος το λιβάνι, να συνδυάσουν την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα με την ταυτόχρονη μονομερή άρνηση και διαγραφή του συνόλου του ‘’χρέους’’, που το έχουμε χρυσοπληρώσει στο πενταπλάσιο της ονομαστικής του αξίας !

‘’Αγνοούν’’ τα ψηφίσματα του ΟΗΕ, που δικαιώνουν τους λαούς που επιλέγουν την επιβίωσή τους, διαγράφοντας τα παράνομα και καταχρηστικώς γενόμενα ‘’δάνεια’’, τα οποία μετέτρεψαν ολόκληρους λαούς σε δουλοπάροικους χρέους.

Όχι! Δεν πρόκειται να αποκαλύψουν τέτοια μυστικά !

Δεν έχουν τέτοιες εντολές!

Οι εντολές που έχουν είναι να κινδυνολογούν.... ‘’επαναστατώντας’’ !

Γιατί οι τράπεζες υπάρχουν ακόμα και οι ίδιοι ελπίζουν στην ελεημοσύνη τους !

Δεν πρόκειται να συνδυάσουν το ένα με το άλλο – έξοδο από το ΕΥΡΩ με ταυτόχρονη μονομερή διαγραφή του χρέους - γιατί τότε..... θα βρεθεί λύση, θα απαλλαγεί ο τόπος από την κατοχή κι αυτοί θα πρέπει να ψάξουν να βρουν δουλειά σε καμιά ομάδα καθαριότητας κάποιου δήμου!

Είναι αυτοί που θα εξακολουθήσουν να υποστηρίζουν την Ευρωπαϊκή Ένωσή ΤΟΥΣ, η οποία εξέλεξε τον... ‘’φιλέλληνα’’ κ. Ταγιάνι ως πρόεδρο του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου, ο οποίος είναι πανέτοιμος να εκπληρώσει το πρώτο από τα καθήκοντά του: να ψηφιστεί το νομοσχέδιο της... ‘’Ενεργούς συνταξιοδότησης’’ !! Δηλαδή της κατάργησης του δικαιώματος του εργαζόμενου να απολαύσει το σύνολο της σύνταξής του, αλλά το μισό αυτής, ενώ το υπόλοιπο μισό θα το αναπληρώνει δουλεύοντας με μερική απασχόληση μέχρι το τέλος της μίζερης ζωής του !

Όσο όμως κι αν πασχίζουν, η κοινωνία, αργά και βασανιστικά, μέρα με τη μέρα ξυπνά και η ώρα που θα τους πάρει ο διάολος και θα τους σηκώσει πλησιάζει!

Όσο κι αν οι βάτραχοι προσπαθούν να κελαηδήσουν, κόασμα θα ακουστεί !

Έχω δίκιο...... στραβελοκαμπουράκια ;;

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Κοίτα.... Σόιμπλε ! Εγώ, πρωτοχρονιά βράδυ, θα το ‘’κάψω’’ !!

του Κώστα Γιαννιώτη



   
Κοίτα.... Σόιμπλε ! Εγώ, πρωτοχρονιά βράδυ, θα το ‘’κάψω’’ !!
Ξέρω, Βόλφγκανγκ, ότι σε ενοχλεί που υπάρχω ακόμα!
Ξέρω, Βόλφγκανγκ, ότι, στημένος στη γωνία, περιμένεις πώς και πώς να με ακούσεις να σε ικετεύω για έλεος και συμπόνια!

Τόσα χρόνια, συνήθισες με αυτούς τους ελληνόφωνους ‘’κυβερνήτες’’, που γλείφουν τα βρομοπόδαρά σου για τη δόση τους, και ξεστράτισες!

Σου καρφώθηκε η ιδέα ότι με τα απανωτά εξοντωτικά μέτρα, που έβαλες τα τσιράκια σου να μου επιβάλλουν, θα με δεις μαραζωμένο στη γωνιά μου, αναμένοντας να απολαύσεις τον επιθανάτιο ρόγχο μου!

Μου ξερίζωσες αμπέλια και λιοστάσια, βαμβάκια και καπνά, πορτοκάλια και σταφίδες .......
Μου πήρες σύνταξη και μεροκάματο, σπίτι και οικόπεδο, σχολειά και νοσοκομεία, ψωμί, θέρμανση και φως!
Μου πήρες τα νιάτα του τόπου μου στην...... ξενιτιά της χώρας σου, δελεάζοντάς τα με το..... μεροκάματο του σκλάβου!
Έσπρωξες στην εξαθλίωση εκατομμύρια από μας!
Οδήγησες στην απόγνωση και το θάνατο δεκάδες χιλιάδες συμπατριωτών μου!

Αυτά, άλλωστε, είναι πράγματα..... γνωστά για σένα, αφού μαθήτευσες κοντά σε γονιούς και δασκάλους ναζί, που εξασκήθηκαν στο ‘’σπόρ’’ αυτό, από την εποχή της α΄κατοχής, με τα πολυβόλα, στην πλάτη του βασανισμένου λαού μας!

Τώρα ξαναγύρισες εσύ, με νέα όπλα το κωλοευρώ σου, τα.... ‘’δάνεια’’ και τις..... δόσεις των ντόπιων δουλικών σου!

Με όλα αυτά, σου καρφώθηκε η ιδέα, ότι ξόφλησα!

Κι όμως!

Έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς οι δυο μας, ακόμα!
Γιατί κάπου μου έχουν απομείνει κάτι αγκωνάρια ψωμί, ένα βάζο ελιές, λίγο κατσικίσιο τυρί από το χωριό, ένα κομμάτι λουκάνικο και δυο μπουκάλια τσίπουρο και κρασί από το φίλο γείτονά μου!

Και βράδυ Πρωτοχρονιάς..... θα το ‘’κάψω’’!!

Την ώρα που εσύ θα περιμένεις να σημάνει ο νέος χρόνος, χορτασμένος από τις γεμιστές πάπιες Βαυαρίας, πίνοντας αργά και απολαυστικά το πανάκριβο γαλλικό κονιάκ σου – το πληρωμένο με το αίμα μου - ακούγοντας τις ‘’Βαλκυρίες’’ του Βάγκνερ και εκστασιαζόμενος με το...... όνειρο του Δ΄Ράιχ......

Την ίδια ώρα, εγώ...... θα βάλω κάτω το ψωμί, την ελιά το λουκάνικο, το κρασί και το τσίπουρο και αγκαλιά με τους δικούς μου και τους φίλους μου θα ακούμε - στη διαπασών - το Στελάρα μας να τραγουδάει.... ‘’το ψωμί της ξενιτιάς είναι πικρό’’!!

Θα φέρω τη γυροβολιά μου στις ζεϊμπεκιές, πατώντας στέρεα στη γη που με ανάθρεψε!

Κι αν εκείνη την ώρα τρέξει κάποιο δάκρυ μου, αυτό θα είναι σπονδή και όρκος στον ουρανό που με σκεπάζει και την ομηρική θάλασσα που με περιβάλλει!
Αυτά που τίμησαν με τον ιδρώτα τους και το αίμα τους οι πρόγονοί μου και αυτά που δεν πρόκειται να γίνουν ΠΟΤΕ δικά σου, όσες ονειροφαντασίες κι αν έχεις!

Ξηγηθήκαμε, Βόλφγκανγκ;;;
Εγώ θα το κάψω !!
Δεν πρόκειται να με ρίξεις στην κατάθλιψη και την απόγνωση!!
Δεν πρόκειται να παραδοθώ!!
Γιατί για κλείσιμο της βραδιάς θα βάλω και το τραγούδι του Άρη μας!
Αυτό το τελευταίο, σου λέει κάτι, Βόλφγκανγκ;;;













Πεσκέσι, τα βρακιά τους !!

του Κώστα Γιαννιώτη
 



 
Παραμονές γιορτών και το muppet show των δωσίλογων, που αυτοαποκαλείται κυβέρνηση, είχε τη φαεινή ιδέα να πετάξει μια ατάκα κατά του Σόιμπλε, έτσι για να πουλήσει μούρη στο φιλοθεάμον κοινό, του ποιμνιοστασίου του!

Μέσες άκρες, ο Τσιπρούλης αποκάλεσε τον Σόιμπλε ψυχοπαθή (σιγά τα νέα) και καμάρωνε σαν κότα κλαίουσα (λειράτη) για το δυναμισμό και την αντρειοσύνη του!

Όμως, όπως γίνεται πάντα με τους λαγούς που κάνουν μαλακίες, πριν ξημερώσει η επόμενη μέρα, το Βερολίνο άρχισε να μπουμπουνίζει, και οι κότες, πετώντας τα λειριά, μαζεύτηκαν στο κοτέτσι κακαρίζοντας και διορθώνοντας τη δήλωση λέγοντας ότι απευθυνόταν στο..... διάστημα και τους εξωγήινους και όχι στον.... HER Wolfgang Schaouble !

Ως εδώ τα πράγματα ήταν αναμενόμενα! Απλά γέλασαν μέχρι και τα φανάρια των δρόμων!

Δεν είναι είδηση, δεν με αφορά και δεν με ακουμπά το γεγονός ότι ο δούλος συμπεριφέρεται με.... δειλία!

Εκείνο που με αφορά, εκείνο που με καίει και με κάνει να τρίζω τα δόντια, είναι ότι με αφορμή το γεγονός ότι ‘’τόλμησαν’’ να δώσουν έκτακτο βοήθημα στους εξαθλιωμένους συνταξιούχους δέχτηκαν την άμεση αντίδραση του επιτροπάτου, που τους ξερίζωσε το αυτί, απαιτώντας όχι μόνο άμεσα μέτρα για το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, αλλά και αποδοχή των απαιτήσεων Τόμσεν, για το ύψος του πλεονάσματος!

Δεν έφτανε όμως αυτό! Ζήτησαν γραπτές δεσμεύσεις, με επιστολή του ‘’υπουργού’’ οικονομικών της χώρας! Ταυτόχρονα ζήτησαν, η επιστολή να εμπεριέχει και δήλωση μετανοίας, για το ‘’ατόπημα’’ να δώσει έκτακτο ‘’βοήθημα’’ στους συνταξιούχους, χωρίς την άδεια των...... ‘’θεσμών’’!

Και η εντολή εξετελέσθη πάραυτα! 


Είναι κοινό μυστικό ότι ΚΑΙ αυτή η κυβέρνηση – παρά τους ‘’αριστερούς’’ λεονταρισμούς της - έχει στείλει τα παντελόνια της στον καίσαρα του Βερολίνου και στο ιερατείο των Βρυξελλών!

Όμως βάλθηκαν να ξεπεράσουν και τον εαυτό τους!

Αυτή τη φορά τύλιξαν μέσα στην επιστολή Τσακαλώτου ακόμα και τα σώβρακά τους – πλυμένα και άπλυτα – και τα έστειλαν πεσκέσι στους πραίτορες!

Η επιστολή Τσακαλώτου προς τους πραιτοριανούς Ντάιζελμπλουμ του Eurogroup και Ρέγκλινγκ του ESM, εμπεριέχει την πλήρη συμμόρφωση της ‘’κυβέρνησης’’ προς τας... υποδείξεις και με τη δήλωση ότι, σύντομα, θα ξεσκίσει την ελληνική κοινωνία, με νέες περικοπές των ήδη σακατεμένων συντάξεων, με ταυτόχρονη αύξηση της φορολογίας, προς ικανοποίηση των τεράτων του Βερολίνου και των Βρυξελλών!

Αυτή η επιστολή με καίει και με τσουρουφλίζει!

Όχι για το κατάντημά τους!

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να στέκεται με όποιον τρόπο θέλει μπροστά στον... κάθε καίσαρά ΤΟΥ!

Ορθός, γονατιστός, ανάσκελα ή μπρούμυτα και γλείφοντας τα παπούτσια του καίσαρά ΤΟΥ!

Μπορεί να στέλνει δηλώσεις μετανοίας ή και.... πολλά άλλα πεσκέσια, τα οποία ‘’τραβάει’’ η όρεξη του καίσαρά ΤΟΥ!

Αλλά όταν αυτός που στέλνει τέτοια επιστολή υποτέλειας, υποτίθεται ότι αντιπροσωπεύει τον ελληνικό λαό και, μαζί του, και μένα, τότε τα πράγματα παίρνουν διαφορετική τροπή!

Τότε η πράξη του μετατρέπεται άμεσα σε καταπάτηση του συντάγματος και σε επίθεση κατά της αξιοπρέπειας του λαού!

Εάν υπάρχει ακόμα δικαιοσύνη, έχει υποχρέωση – που πηγάζει από το ίδιο το σύνταγμα – να επέμβει! 


Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

O … Μητσάρας, στη φωταγωγημένη γαλέρα !

του Κώστα Γιαννιώτη
 


   
Σάββατο ήταν και με... έχωσαν σε ένα από τα υπέρ’’καταστήματα’’ που ....ανοίγουν πάντα τις Κυριακές, πιστά στις εντολές των ηγεμόνων -‘’θεσμών’’ !

Χάθηκα, μέσα στην πολυκοσμία, ενώ στα αυτιά μου βούιζαν οι χριστουγεννιάτικες μπαλάντες, ενώ τα φωτάκια τρεμόπαιζαν !

Τα τρεμάμενα φωτάκια των Χριστουγέννων!

Ίδια τα μάτια της υπαλλήλου, την οποία ρωτούσα να μάθω πού θα βρώ κάτι που έψαχνα!

Μάτια τρεμάμενα από την κούραση και την εξουθένωση!

Μάτια ενός ανθρώπου που πάλευε να δείχνει χαμογελαστός, αλλά που... κρυφά, σιωπηρά και απεγνωσμένα, αυτά τα μάτια φώναζαν ... ‘’Πάρε με από δω ! Σε παρακαλώ, λύτρωσέ με !’’

Ήταν η ίδια η φωνή της ... ανάγκης για ένα μεροκάματο!

Μια φωνή που έβγαινε μέσα από ένα κορμί που πάλευε να κρατηθεί όρθιο επί ένα δωδεκάωρο, μέχρι να του πουν ότι τέλειωσε η βάρδια του και μπορεί να φύγει ! Από μια ύπαρξη καταδικασμένη σε βασανιστική ορθοστασία και υποχρεωτική ευγένεια απέναντι στην κάθε αγένεια του κάθε ξεκούραστου... περιπατητή του Σαββάτου!

Γύρω μου, κυκλοφορούσαν κι άλλοι ‘’υπάλληλοι’’–κατάδικοι, αλλά πιο νέοι! Σ`αυτούς είχαν φορέσει από ένα καπελάκι Αι - Βασίλη, έτσι ώστε να νιώθουν τον εξευτελισμό τους πιο τέλειο ! Ήταν νεαρούδια, που στην απελπισιά για ένα κομμάτι ψωμί, αποδέχτηκαν τον εξευτελισμό!

Εκείνο όμως που με πόνεσε πιο πολύ ήταν και πάλι αυτή η ματιά των παιδιών αυτών!

Μια ματιά, που έκρυβε χίλιες ενοχές για την εμφάνισή τους!

Για το καρακιτσαριό στο οποίο υποχρεώθηκαν να υποκύψουν (αγόρια και κορίτσια), κρύβοντας τα όνειρα που είχαν για τη ζωή, κάτω από τον αγιοβασιλιάτικο σκούφο!

Μια ματιά που σε ικέτευε να μην περιγελάσεις την εμφάνισή τους και να δείξεις κατανόηση στην ανάγκη που τα έσπρωξε να αποδεχτούν τη γελοιοποίηση, να τους φορέσουν αγιοβασιλιάτικο σκούφο, με την - υποχρεωτική κι αυτή - γραβάτα να κρέμει από κάτω ειρωνικά!

Έβλεπα να σπρώχνουν γρήγορα και βιαστικά τα ψώνια στις σακούλες των πελατών, σαν να έσπρωχναν το χρόνο να τρέξει πιο γρήγορα, να φύγει το δωδεκάωρο που τους το βάφτισαν οχτάωρο, γιατί την άλλη μέρα ξημέρωνε Κυριακή και το ... μαγαζί πιστό στους ‘’θεσμούς’’ θα ήταν ανοιχτό, με τους... ’’αγιοβασίληδες’’ να περιμένουν την κάθε Κατίνα, που έγινε... Κάθυ και τον κάθε Μητσάρα, που έγινε Τζίμης, να βγουν από τη τζιπούρα τους, για να ικανοποιήσουν τη διαστροφή τους να ψωνίσουν – αν ψωνίσουν – την Κυριακή! Γιατί οι υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας είναι … tres banale για την αφεντιά τους!

Άλλωστε οι σκλάβοι αγιοβασίληδες θα είναι εκεί, παρόντες να ικανοποιήσουν κάθε παραξενιά και ψυχική διαστροφή του Μητσάρα που έγινε Τζίμης και της Κατινάρας που έγινε Κάθυ!

Κι όλα αυτά για ένα χαρτζιλίκι 200 ή 300 ευρώ το μήνα, έτσι για να κυλήσουν και οι γιορτές με κανένα κομμάτι ψωμί παραπάνω!

Βλέποντας το μέλλον που ετοιμάζουν για τις νέες γενιές, βγήκα από το κατάστημα – κρεματόριο, τη σύγχρονη φωταγωγημένη γαλέρα, με τα μάτια μου να τρέχουν!

Ήταν η στιγμή που είπα ... ‘’στο διάολο και τα Χριστούγεννά ΤΟΥΣ και όλα ΤΟΥΣ!
Η πατρίδα μου, και οι παραδόσεις της, αλλά και το ίδιο το πνεύμα των Χριστουγέννων καμιά σχέση δεν έχουν με τέτοια Χριστούγεννα!’’



Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Ρε, αλήτες, από ποιους ζητάτε, τι ;

του Κώστα Γιαννιώτη
 



 
Θα ‘’επανασταστήσουν’’ πάλι αύριο, Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου, με την ‘’απεργία’’, τα μπαρουτοκαπνισμένα στελέχη των κορυφαίων συνδικαλιστικών ενώσεων της χώρας, ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ!

Εκείνο που χρωματίζει με έντονο τρόπο την πολιτική τους αλητεία και που τους τοποθετεί στο κάδρο της συνεργασίας με τους δωσίλογους ‘’κυβερνώντες’’ και τους κατακτητές-αφεντικά τους, δεν είναι το γεγονός ότι κάπου και πού ρίχνουν και καμιά μπαταριά, έτσι για του κόσμου τα μάτια και για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους!

Το πιο αισχρό, το πιο ύποπτο κομμάτι της ιστορίας , είναι το πλαίσιο των αιτημάτων τα οποία κυριαρχούν στην απεργία που εξαγγέλλουν κάθε φορά και που, γνωρίζοντας εκ των προτέρων, ότι δεν πρόκειται να ικανοποιηθεί ούτε το ελάχιστο, οδηγούν - όσους απέμειναν να πιστεύουν ακόμα στις τακτικές τους - στην απογοήτευση και την παραίτηση!

Το μόνο ελεεινό που δεν έχουν κάνει ακόμα είναι να καλέσουν σε απεργία με αίτημα.... ‘’Λυπηθείτε μας’’!!

Στο χωριό μου λένε...... ‘’ο κόσμος το` χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι’’!

Μιλώ για την πραγματική κατάσταση της χώρας μας σήμερα!

Όποιος δεν έχει κατανοήσει το πού βρισκόμαστε σήμερα, είναι.... ή ηλίθιος ή συνένοχος!

Δεν υπάρχει καμιά άλλη ερμηνεία!

Δεν πρόκειται να σταματήσω να φωνάζω ότι η χώρα βρίσκεται ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ και ο αγώνας πρέπει να πάρει το ουσιαστικό του περιεχόμενο.

Να μετατραπεί σε αγώνα για την κινητοποίηση του λαού, με αίτημα και στόχο την απελευθέρωση της πατρίδας μας από τους ξένους κατακτητές και την εκδίωξη και τιμωρία όλων των ντόπιων συνεργατών τους!

Αγώνας με ένα και μοναδικό αίτημα : ‘’ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ’’!
Οποιαδήποτε άλλη επιλογή, οποιοδήποτε άλλο αίτημα, δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να νομιμοποιεί τους κατακτητές και τους ντόπιους συνεργάτες τους!

Γιατί όταν αιτείσαι κάτι, αυτό το αίτημα το απευθύνεις προς τη νόμιμη ηγεσία της χώρας!

Όταν όμως είναι πασίδηλο ότι η μοναδική εξουσία αυτού του τόπου βρίσκεται στα χέρια ξένων, που έχουν στο προσκήνιο μαριονέτες και ανδρείκελα σαν..... ‘’ελληνική κυβέρνηση’’, τότε, απευθύνοντάς τους αιτήματα, τους νομιμοποιείς!
Δημιουργείς ένα άτυπο είδος .... ‘’δεδικασμένου’’! Ένα είδος ..... ‘’άλλοθι’’, το οποίο αύριο ίσως το επικαλεστούν οι επίορκοι και οι προδότες!
Τη νομιμοποίηση αυτή και το άλλοθι, θα το έχουν παράσχει αυτές οι αλήτικες σημερινές ‘’συνδικαλιστικές ηγεσίες’’!

Τα πολιτικά ρετάλια, όμως, οι καρεκλοκένταυροι αυτών των συνδικαλιστικών ηγεσιών, καμώνονται πως ‘’δεν το βλέπουν’’ αυτό και καλούν την κοινωνία να γίνει ομοίωμά τους!! Συνένοχός τους!

Να θυμούνται όμως!

Τα ελικόπτερα θα γεμίσουν – κατ` επιλογήν - από ....... ανώτατα στελέχη των κατοχικών δυνάμεων και συνεργατών!

Δεν θα περισσεύει χώρος για πολλούς σαν αυτούς - μεσαίο και κατώτερο υπηρετικό προσωπικό - που όλα αυτά τα χρόνια εξυπηρετούσαν τους κατακτητές, έμμεσα ή άμεσα!!

Σκαμνιά, όμως, έχουμε πολλά!

Θα υπάρξει μπόλικος χώρος, για όλους αυτούς!

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Προπαγάνδα... της πλάκας αυτοί ; Πλάκα κι εμείς!!

του Κώστα Γιαννιώτη
 



 
Φαίνεται πως η ιστορία, που άνοιξε με το θάνατο του Φιντέλ, θα τραβήξει σε μάκρος!

Από μια άποψη το θεωρώ δικαιολογημένο, γιατί το ξύπνημα των φιδιών, που ‘’σφυρίζουν’’ αγριεμένα, δεν έχουν στόχο ούτε το Φιντέλ, ούτε την Κούβα!

Πήραν το μάθημά τους από εκεί! Ξέρουν ότι εκεί δεν ‘’μασάνε’’!

Αλλού στοχεύουν!
Έχουν στόχο την ίδια τη συνείδηση των λαών!

Τη συνείδηση των λαών, που άρχισε να αργοσαλεύει, αναζητώντας τα μονοπάτια που οδηγούν προς την αξιοπρέπεια και την αγάπη για την πατρίδα!

Αυτό τρέμουν, αλλά δεν το φανερώνουν, και βρίζουν οτιδήποτε έχει σχέση με την Κούβα, το ‘’κακό σπυρί’’, που μπορεί να φωτίσει δρόμους ελπίδας ...... ανεπίτρεπτους - γι` αυτούς – και να μολύνει μεγάλο μέρος του ‘’υγιούς’’ σώματος του ‘’ελεύθερου’’ κόσμου ΤΟΥΣ!

Απαντώντας σε όλους αυτούς που δεν τους ενδιαφέρει η κατάσταση της χώρας μας και δεν κοιτάνε τη μαύρη ζωή που ζουν, αλλά σκίζουν τα ιμάτιά τους για το λαό της Κούβας που.... ‘’δεινοπαθεί’’, πιστεύω πως καλό είναι να το ρίχνουμε και λίγο στην πλάκα, μ` αυτούς, γιατί διαφορετικά μπορεί να πιστέψουν ότι τους παίρνει ο κόσμος στα σοβαρά!

Ας τους ενημερώσω λοιπόν !

Σήμερα, πρωί πρωί, έλαβα γράμμα από το Φιντέλ, σαν απάντηση στην επιστολή που του είχα στείλει πριν λίγες μέρες!

Μου γράφει, λοιπόν ........

«Κώστα, γεια χαρά!

Έλαβα το γράμμα σου, με τίτλο..... ‘’Ας πρόσεχες, Φιντέλ !’’ και διάβασα με προσοχή όλα αυτά, για τα οποία με επιπλήττεις.

Από μια άποψη, έχεις δίκιο, με την προϋπόθεση ότι θα έκανα τα αντίθετα απ` αυτά που έκανα στην Κούβα, αν επεδίωκα τα χειροκροτήματα και τους επικήδειους του κάθε παπάρα του ‘’ελεύθερου’’ κόσμου, στον οποίο - δυστυχώς - ζεις κι εσύ!

Εγώ εδώ πάνω νιώθω ήρεμος και χαρούμενος, γιατί είμαι παρέα με τον αδερφό μου, τον Τσε, που είχα χρόνια να τον δω!

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν έρχονται και στιγμές που τα παίρνω στο κρανίο!

Κι αυτό γιατί ...... ξέρεις, εδώ πάνω, πολλές φορές περνούν, φευγαλέα, κάτι εικόνες που δημιουργούνται στη γη από ηλεκτρομαγνητικά κύματα, (σαν αυτά, μωρέ που χρησιμοποιούν οι τηλεοράσεις εκεί κάτω, όπως λένε οι φυσικοί), και που ταξιδεύοντας στο διάστημα, περνούν κι από δω και βλέπω!

Σε μια απ` αυτές είδα και το δικό σας, τον Αλέξη..... πώς τον λέτε! Αυτόν τον σφουγκοκωλάριο του Σόιμπλε, μωρέ (τον οποίο θαυμάζει κιόλας για την απαράμιλλη λογική του, όπως λέει), που στην τελετή αναχώρησής μου με υμνούσε κι έδινε στους δικούς μου, εκεί κάτω, μαθήματα επανάστασης και αξιοπρέπειας των λαών!

Τα πήρα στο κρανίο και είπα να βουτήξω κατά κάτω, αλλά με κράτησε ο Τσε, λέγοντάς μου κατά πρώτον ότι απαγορεύεται και κατά δεύτερο ότι θα φροντίσει γι` αυτόν ο ελληνικός λαός !

Έτσι και δεν ήταν ο Τσε, θα είχατε και δεύτερη κηδεία!

Με την ευκαιρία αυτού του γράμματος θα ήθελα να με εξυπηρετήσεις και να γράψεις, όπου μπορείς, αυτά που σου γράφω!

Εγώ πλέον δεν ανησυχώ! Άφησα υγιή σπόρο πίσω μου, που θα ανθίσει και θα καρπίσει!

Αλλά πώς να στο πω. Εκεί που κάθομαι και βλέπω αυτές τις εικόνες να περνούν, κατευθείαν από CIA, NSA και βάλε, προς κάτι παλιοκάναλα της Αθήνας, είδα και κάτι για...... 35.000 ερωμένες που είχα!!

Δε μου λες! Ξέρεις από αριθμητική;

Αν ξέρεις, σε παρακαλώ κάνε έναν υπολογισμό και στείλε τους ένα ..... ‘’μουρασιλέ’’ ( όπως λέγατε το μήνυμα εσείς οι Έλληνες, την εποχή του Ιμπραήμ), ότι εμείς στην Κούβα εξαλείψαμε τον αναλφαβητισμό!

Αυτοί ακόμα αγράμματοι είναι;

Δεν μπορούν να κάνουν έναν απλό υπολογισμό;

Εγώ έζησα 90 χρόνια! Δηλαδή 90 x 365 = 32.850 μέρες!

Επομένως θέλουν να πουν ότι έχω κάνει έρωτα (γιατί αλλιώς δε νοείται να τις λες ερωμένες) με 35. 000 γυναίκες, στη διάρκεια της ζωής μου, των 32.850 ημερών!!

Πηδηχτούλης πρέπει να ήμουνα και δεν το είχα πάρει είδηση!!

Βέβαια, εδώ που τα λέμε, μπορεί και να έχουν δίκιο, γιατί θυμάμαι τη μάνα μου που, όταν ήμουν 5-6 χρονών, για να μαζευτώ στο σπίτι τα βράδια από τους λασπωμένους δρόμους, μου φώναζε ‘’να τσακιστώ και να μαζευτώ γρήγορα, γιατί αλλιώς..... θα έδιωχνε τις γκόμενες από το σπίτι’’!

Τότε, εγώ νόμιζα ότι μιλούσε για δυο σκυλίτσες που είχαμε και τις αγαπούσα πολύ! Τώρα....... κάτι αρχίζω να ψυλλιάζομαι! Ίσως μου είχε φέρει από τότε γκόμενες στο σπίτι και δεν το είχα πάρει χαμπάρι!

Αλλά και πάλι ο λογαριασμός είναι σκάρτος! Δε βγαίνει !

Ρε , που να τους πάρει ο διάολος. Τι κατάντια!

Ακόμα και την προπαγάνδα τους την έκαναν πλαστική και μιας χρήσης!!

Αλλά για στάσου, ρε Κώστα!

Αν κατά τύχην και είναι αλήθεια ότι πηδούσα από 1 (ενός) έτους - ή ακόμα κι από την κοιλιά της μάνας μου - πού στο διάολο είναι το κακό και σε ποιον έκανα κακό;

Εγώ δεν έκρυψα ποτέ, ούτε ντράπηκα για το γεγονός ότι αγαπούσα τις γυναίκες, τον έρωτα, τη ζωή !

Γι` αυτό, άλλωστε, έγινα κι αυτό που ήμουνα ! Επαναστάτης!
Ούτε νευρωτικός ανέραστος ήμουνα, ούτε παιδεραστής, ούτε κτηνοβάτης, ούτε..... αιμομίκτης που κρύβεται πίσω από σφραγισμένες πόρτες σιωπής!

Κάτι τέτοια τα συνηθίζουν στις δικές τους κλειστές και ψευτοκυριλέ προτεσταντικές, πουριτανικές και ψευτοθρησκευόμενες κοινωνίες τους!

Τελειώνοντας, σε παρακαλώ κάνε μου μια χάρη!

Αν κι έχω αφήσει εκεί κάτω κάτι νεαρούδια, που θα τους γίνουν καρφί στο μάτι, παρ` όλα αυτά θέλω να τους το πω κι εγώ, και σε παρακαλώ γράψε το να το διαβάσουν : ‘’Όταν γυρίσω, θα τους γαμήσω’’!

Έτσι δε λέει ένα τραγούδι που τραγουδούσατε στο Σύνταγμα;

Αν υπάρξει ανάγκη θα τα ξαναπούμε!

Αν και όπως βλέπω τις εξελίξεις με τους Τούρκους, θα υπάρξει σύντομα η ανάγκη να τα ξαναπούμε!

Χαιρετισμούς από τον αδερφό μου, Ερνέστο Τσε».

Σε χαιρετώ
Φιντέλ Κάστρο Ρους

Οδός : Ηρώων της ανθρωπότητας
Οικοδ. Τετράγ. : Πάνθεον της Ιστορίας

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ας πρόσεχες, Φιντέλ !

του Κώστα Γιαννιώτη



Ξέρω, Φιντέλ, είσαι κάπως μακριά και θα μου στοιχίσει αρκετά που σου το στέλνω με courier, αλλά έπρεπε να σε ενημερώσω!

Εδώ κάτω, με το έτσι που έφυγες, έγινε και εξακολουθεί να γίνεται της πουτάνας!

Επειδή πάλευαν δεκαετίες να σε φάνε – μέσα από 600 απόπειρες – και δεν τα κατάφεραν, τώρα δεν το πιστεύουν ότι έφυγες και, νομίζοντας ότι τους κάνεις πλάκα, βάλθηκαν να σου τη σπάσουν, ξοδεύοντας  μερικά εκατομμυριάκια δολάρια, ακόμα, και βάζοντας όλα τα λουλούδια τους (χαφιέδες και μαλάκες) να γράφουν στο fb και το twitter ό,τι μαλακία τους κατεβάσει η γκλάβα!

Έλα όμως που, λέγε λέγε όπως τους είπε ο θείος τους, ο Γκαίμπελς, άρχισαν να μου βάζουν ψύλλους στ` αυτιά;
Γι` αυτό είπα να σου γράψω τα βάσανά μου και θέλω να μου απαντήσεις με κάθε ειλικρίνεια!
Λένε ότι όσο ήσουν εδώ κάτω, ήσουν ένας στυγνός δικτάτορας! Ότι φυλάκισες και δολοφόνησες χιλιάδες χιλιάδων Κουβανούς!

Επειδή εγώ ξέρω από δικτατορίες, θέλω να μου λύσεις μια απορία που μου δημιουργήθηκε, βλέποντας μια φωτογραφία από ομιλία σου στην Αβάνα. (βλ. από κάτω)  
  

Μου γεννήθηκε, που λες, μια απορία!
Πού στο διάολο τους βρήκες όλους αυτούς και τους έβαλες να σε ακούνε και να σε επευφημούν;
Ρε συ, Φιντέλ, μπας και έβαλες τον πολυάριθμο στρατό σου να τους φέρει, με το στόλο των εφοπλιστών, από τα ξερονήσια, έτσι  για μπούγιο;

Κι έπειτα κάτι άλλο!
Επειδή εγώ ξέρω από δικτατορίες, γνωρίζω ότι οι δικτάτορες σαν εσένα, έτσι και πάνε να βρεθούν ανάμεσα σε κόσμο, για να μιλήσουν, βάζουν ένα μπουλούκι μαυρογυαλάκηδες και κοντοκουρεμένους με το χέρι στη σκανδάλη, από φόβο μη και ξεμπουκάρει κανένα όπλο από το πουθενά! Κοίταξε σε παρακαλώ την παρακάτω φωτογραφία και λύσε μου την απορία.....
Πώς και σου ξέφυγε και δεν πρόβλεψες για την ασφάλειά σου, από το λαϊκό μίσος εναντίον σου, και άφησες τόσους ξεβράκωτους από κάτω να σου κουνάνε τα όπλα μες στη μούρη και απειλώντας σε; (βλ. τη φωτο από κάτω) 



Θυμήσου με ! Με αυτά και μ` αυτά, με αφήνεις έκθετο στις μαλακίες που ακούω και υπάρχει περίπτωση να φορτωθώ κι άλλη μαλακία ακούγοντας την ‘’αποκάλυψη’’ κανενός  ‘’έγκυρου’’ ρεπόρτερ ότι κάποιος απ` αυτούς από κάτω σε έφαγε τελικά, δικαιώνοντας τούς αγώνες τού λαού της Κούβας.

 Άκου, Φιντέλ!
Εγώ σε είχα προειδοποιήσει, όσον καιρό ήσουν εδώ κάτω και τα λέγαμε.
Γιατί, ρε παλικάρι μου, δεν ακολούθησες το παράδειγμα του Αλέξη, του Κούλη, του Βαγγέλη κι όλων των ..... λεβέντηδων και δεν υπέγραφες κι εσύ κανένα μνημόνιο; Δίπλα σου το είχες το ΔΝΤ!

Τι στο διάολο την ήθελες τη δωρεάν περίθαλψη για όλους, τη δωρεάν παιδεία για όλους και σε κάθε επίπεδο;
Τι στο διάολο φαγώθηκες να έχουν όλοι στέγη και ηλεκτρικό με συμβολικό αντίτιμο;
Δεν σου είχα πει για τα κόλπα που χρησιμοποιούμε εμείς εδώ, με τη ΔΕΗ, που όποιος είναι άνεργος και ανάπηρος δεν χρειάζεται ρεύμα; Τι να το κάνει;  Ζωγράφος είναι και θα δουλεύει τη νύχτα;

Τι ήθελες κι έδιωξες όλους τους μεγαλοκτηματίες και μοίρασες τη γη στους τεμπελχανάδες αγρότες;

Δεν άκουσες ποτέ για ..... ‘’επενδύσεις’’ και ‘’επενδυτές’’;
Δε διάβασες τα νέα του Αλέξη, που σέρνει πίσω του την ανάπτυξη, τραβώντας την από τα μαλλιά;
Δεν σου μίλησα για τα success stories του Αντώνη του Γκαβού;
Σου μίλησα! Αλλά....  

Ο Μπατίστα μαλάκας ήταν που γέμισε όλη τη χώρα με καζίνο, ιδιοκτησίας του αείμνηστου αρχιμαφιόζου, Λάκυ Λουτσιάνο, όλο το ζαχαροκάλαμο στη UNITED FROUIT COMRANY κι όλο τον ορυκτό πλούτο στην Bethlehem Steel Corporation;

Αν με άκουγες κι έκανες ολόκληρη τη χώρα ένα Γκουαντάναμο, σήμερα θα σε προσκυνούσαν όλοι και θα έγραφαν ύμνους για σένα!

Δεν θα είχε η Κούβα την πορνεία που έχει σήμερα!
Θα είχε ‘’κυρίες, σαν τις δικές μας! (βλ. φωτο από κάτω)




Και μην ξεχνάς ότι έτσι θα ξεπάστρευες και το μισό πληθυσμό και θα ξέμπλεκες από φασαρίες και απαιτήσεις.

Εσύ όμως φαγώθηκες να ανεβάσεις το προσδόκιμο ζωής από τα 54 χρόνια στα 78 σήμερα, με αποτέλεσμα να διπλασιάσεις τον πληθυσμό της Κούβας!  

Γεύσου τα, τώρα!
Εγώ τι φταίω όμως να ακούω όλους τους βλαμμένους, βαρεμένους, καμένους εγκεφαλικά, πονεμένους πρωκτικά, αλλά και πουλημένους, να σκούζουν;

Εγώ σου τα είχα πει, αλλά με έγραψες!
Ας με άκουγες!!

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Ουαί υμίν ... !!

του Κώστα Γιαννιώτη
  





κ. Ιερώνυμε δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ μαζί σας, αλλά με.... τσίγκλισε αυτός ο παπάς απ` την Αγγλία!

Ναι! Για τον παρακαθήμενο της Αγγλικανικής εκκλησίας λέω, τον αρχιεπίσκοπο του Καντένμπουρι, Τζάστιν Γουέλμπι!

Αυτός ο άνθρωπος, όπως αναγράφεται σε ημερήσια εφημερίδα, της Τρίτης 22 Νοεμβρίου, σε ομιλία του σε συνέδριο του Καθολικού Ινστιτούτου στο Παρίσι και μιλώντας για την πολιτική της ΕΕ απέναντι στην Ελλάδα, αναφέρθηκε στις τεράστιες ευθύνες αυτών που... ‘’με ψεύτικα στοιχεία, δρομολόγησαν την ένταξη της Ελλάδας στο ΕΥΡΩ, με αποτέλεσμα να μετατραπεί η χώρα στη μεγαλύτερη φυλακή οφειλετών στην Ευρώπη’’!

Με θάρρος και παρρησία συνέχισε, λέγοντας ... ‘’υιοθετώντας το Ευρώ, που είναι ουσιαστικά ένα ξένο νόμισμα, μια χώρα χάνει την ικανότητά της να εξυπηρετήσει το χρέος της, με την εκτύπωση χρήματος, και να βρει διέξοδο από τα προβλήματά της [......] Στην Ελλάδα, εξ αιτίας της προηγούμενης κακοδιαχείρισης και της διαφθοράς από μια ελίτ, οι φτωχοί ενός ολόκληρου έθνους, έχουν τεθεί ουσιαστικά σε ακούσια πτώχευση’’.

Δεν ξέρω πόσο αληθεύουν αυτά που γράφει εφημερίδα!

Εάν όμως είναι πραγματικό γεγονός, τότε ποια σχέση μπορεί να έχετε εσείς, κ. Ιερώνυμε, με τον άνθρωπο αυτόν;

Γιατί βλέπετε, όχι μόνο δεν επέλεξε λόγια παρηγοριάς, όχι μόνο δεν κάλεσε σε φιλανθρωπικές δράσεις, αλλά, παραλείποντας τα ευχολόγια και τις προσευχές για τους αναξιοπαθούντες συνανθρώπους του, χτύπησε τη γροθιά του στη μούρη του προβλήματος! Και όχι μόνο!

Άδραξε την ευκαιρία να αποκαλύψει τους αίτιους και τους στόχους τους!

Αυτό λέγεται υπηρεσία στο ποίμνιο! Αυτό λέγεται διφώτιση και αφύπνιση! Αυτό λέγεται πραγματική φιλανθρωπία και όχι ώθηση και εθισμό της κοινωνίας στην επαιτεία του συσσιτίου και την αναξιοπρέπεια!

Μήπως κάνατε κάποτε κάτι παρόμοιο, κ. Ιερώνυμε, και δεν το πήρα είδηση;

Μήπως την ποιμαντορική σας ράβδο, τη χρησιμοποιήσατε ποτέ κατά των λύκων που διαγουμίζουν το ποίμνιό σας ή την έχετε μόνο για να διαφεντεύετε τα πρόβατά σας;

Δεν νιώσατε ποτέ τη συνείδησή σας να σας .... ‘’τύπτει’’, να σας χτυπά και να σας βρίζει για τα καμώματά σας!

Διαβάζετε τα ευαγγέλια σας, αλλά ποτέ δεν δώσατε σημασία και προσοχή στο κατά Ματθαίον ευαγγέλιο, (25.31 έως το 25.46) που αναφέρεται σε κάποιους σαν εσάς, λέγοντας: "... πορεύεσθε ἀπʹ ἐμοῦ οἱ κατηραμένοι εἰς τὸ πῦρ τὸ αἰώνιον τὸ ἡτοιμασμένον τῷ διαβόλῳ καὶ τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ· ἐπείνασα γὰρ καὶ οὐκ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα καὶ οὐκ ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην καὶ οὐ συνηγάγετέ με, γυμνὸς καὶ οὐ περιεβάλετέ με, ἀσθενὴς καὶ ἐν φυλακῇ καὶ οὐκ ἐπεσκέψασθέ με. Αμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφʹ ὅσον οὐκ ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων των αδελφών μου τῶν ἐλαχίστων, οὐδὲ ἐμοὶ ἐποιήσατε."

Εσείς τα διαβάζετε αυτά στο ποίμνιό σας και είμαι σίγουρος ότι αντιλαμβάνεστε πολύ καλά τι λένε. Σίγουρα δεν μιλούν για συσσίτια, πατρικά ευχολόγια και προσευχές!

Όταν ο τόπος μας βρίσκεται υπό κατοχή και ο λαός σκλαβωμένος, τότε το χρέος σας είναι το σάλπισμα αντίστασης και αγώνα για την απελευθέρωση της χώρας, πριν ο τελικός διαμελισμός της αποτελέσει τη…. λύση της τραγωδίας!

Όμως εσείς, σίγουρα, δε νιώσατε παρά μόνο σαν θεματοφύλακας μιας συντεχνίας που, εναγκαλισμένη με την εκάστοτε εξουσία, προσδοκά οφέλη και προστασία των προνομίων της!

Δε νιώσατε ποτέ την ανάγκη να γίνεται πραγματικός ποιμενάρχης και να σηκώσετε το μπόι σας στους κατακτητές και τους ‘’κυβερνώντες’’ συνεργάτες τους!

Αντίθετα και με κάθε ευκαιρία, συναγελάζεστε μαζί τους, κλείνετε τα αυτιά σας στις κραυγές απόγνωσης και, μάλιστα, εγκαλείτε την κοινωνία για τις διαμαρτυρίες της, αποκαλώντας τες αντιδημοκρατικές πράξεις και επιδιώκοντας το καταλάγιασμα κάθε φωνής αντίστασης, ισχυριζόμενος ότι... «ο λαός δεν μπορεί να ψηφίζει τη μια μέρα και την άλλη να διαμαρτύρεται»!!

Αποστρέψατε το βλέμμα σας από τη γιγαντιαία δύναμη της ενότητας του λαού και επιχειρήσατε να τον διαιρέσετε σε ‘’δεξιούς’’ και ‘’αριστερούς’’!

Ποιον υπηρετείτε, τελικά; Το..... ‘’ποίμνιό’’ σας ή την κρατικοδίαιτη συντεχνία σας μέσω της εκάστοτε εξουσίας και των ξένων κατακτητών;

Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριτές!!! 

Έτσι δε λέτε στα ευαγγέλιά σας;



Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Δεν πρόκειται να χαθεί!!

του Κώστα Γιαννιώτη
  



 

43 ολόκληρα χρόνια βαράνε με σφυριά και με καλέμια, μπας και γκρεμίσουν, μπας και ξηλώσουν τη μνήμη που λέγεται Πολυτεχνείο!

Παπουτσήδες, Λαλιώτηδες, ''Δαμανάκισσες'', Ανδρουλάκηδες
και τόσοι άλλοι σαν την αφεντιά τους, μαζί με τα κέντρα που τους ''χάϊδεψαν'', δεν κατάφεραν - κι ούτε πρόκειται να καταφέρουν - να λερώσουν τη ΜΝΗΜΗ το Πολυτεχνείου !

Γιατί το Πολυτεχνείο δεν ήταν οι αφεντιές τους!

Ήταν η η φλόγα της ψυχής χιλιάδων ανώνυμων των ημερών εκείνων, που παραμένουν ανώνυμοι μέχρι και σήμερα, γιατί δεν καταδέχτηκαν να βγάλουν στο σφυρί και στο γιουσουρούμ του συστήματος τη φλόγα εκείνων των ημερών !

Το Πολυτεχνείο θα ποτίζει και θα αντρώνει γενιές και γενιές !

Γιατί το Πολυτεχνείο είναι ΜΝΗΜΗ και ταξιδεύει ολοταχώς στο χρόνο για να πάρει θέση δίπλα στους ΘΡΥΛΟΥΣ !

Θα περνά από γενιά σε γενιά, μέσα από σημερινούς αλλά και αυριανούς, παππούδες και γιαγιάδες, στους αγέννητους ακόμα αυριανούς πολίτες αυτής της στενής λωρίδας γης, με το όνομα Ελλάδα!

Γιατί, αιώνες τώρα, έτσι έμαθε να ζει και να επιβιώνει αυτός ο λαός, όσοι ''οδοστρωτήρες'' κι αν πέρασαν από πάνω του !

Με ΘΡΥΛΟΥΣ και με ΠΟΙΗΤΕΣ !


Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Ακούσατε, ‘’πρόεδρε’’, τι ξεστομίσατε;

του Κώστα Γιαννιώτη
 


  Ακούστε κ. Παυλόπουλε!

Κάποιοι σας τοποθέτησαν στην καρέκλα που κάθεστε, για να έχουν το... ‘’ανώτατο’’ άλλοθι και τις υπογραφές σας, για τα εγκλήματα που είχαν αποφασίσει να διαπράξουν σε βάρους αυτού του δύσμοιρου λαού. Κι αυτό το ονομάσατε δημοκρατία.

Από την ημέρα εκείνη τα αυτιά σας έκλεισαν, για να μην ενοχλούνται από τις οιμωγές και τους βόγκους ενός ολόκληρου λαού, που εξαθλιωνόταν – και συνεχίζει να εξαθλιώνεται, μέρα με τη μέρα – λίγο πιο έξω από το πολυτελές σας μέγαρο.

Από την ημέρα εκείνη κλείσατε τα μάτια, για να μη βλέπετε τα νιάτα της χώρας μας να παίρνουν ένα δισάκι στον ώμο, σε αναζήτηση στέγης, τροφής και κοινωνικών παροχών, στα πέρατα του κόσμου και τα σκλαβοπάζαρά του, την ώρα που η δική μας (σας;) χώρα ερημώνεται!

Για βάλτε λίγο τη μνήμη σας να δουλέψει!

Από την ώρα που δώσατε τον όρκο σας για προστασία του πολιτεύματος (ενός πολιτεύματος που οριοθετήθηκε από ένα σύνταγμα, στη σύνταξη του οποίου συμβάλατε) πάθατε αμνησία και.... ‘’δεν αντιληφθήκατε’’ την καταπάτηση και το βιασμό κάθε άρθρου του, που είχε σχέση με τα δικαιώματα αυτού του λαού.

Προβάλατε και συνεχίζετε να προβάλλετε σαν ύψιστο καθήκον σας την προστασία της ακεραιότητας της ΕΕ και τη σωτηρία του ευρώ, ξεχνώντας πως εκπροσωπείτε τον ελληνικό λαό - κατά τα λεγόμενα κάποιων - και όχι το γερμανικό ή την COMMISSION!

Πολλά θα μπορούσα να σας υπενθυμίσω, αλλά θα αρκεστώ σε αυτά τα ολίγα.

Αμνήμων μπορείτε να είστε όσο θέλετε!

Άλλωστε όλοι όσοι πέρασαν από το σημερινό σας θώκο, το ίδιο με σας, αμνήμονες ήταν!

Εκείνο όμως που δεν ανέχομαι είναι το να βιάζετε τις μνήμες, και τις παρακαταθήκες που μου εμπιστεύτηκαν οι ποιητές, και να το κάνετε στο όνομα - τάχα – του ελληνικού λαού!

Γιατί δεν μπορεί ένας αμνήμων να περιδιαβαίνει στα κατώφλια της μνήμης και στα όνειρα των ποιητών αυτού του λαού, ανεξέλεγκτα και ατιμωρητί,
βάφοντας με δικές του μπογιές τις μεγαλειώδεις και ανεξίτηλες ιστορικές εικόνες τους, που τις άφησαν παρακαταθήκη αυτού του λαού!

Τολμήσατε όχι να παραφράσετε, αλλά να μεταλλάξετε, με βίαιη επέμβαση, τα λόγια του ποιητή ΜΑΣ (όχι, σας) Οδ. Ελύτη, προσφωνώντας τον πλανητάρχη ΣΑΣ, λέγοντας..... ‘’σας παρακαλούμε, μη λησμονάτε τη χώρα μου’’!!!

Όταν το ξεστομίσατε άκουσα τριγμούς! Ήταν τα κόκαλα του ΠΟΙΗΤΗ, ίσως και δόντια του που έτριζαν!

Γιατί ο ίδιος όταν έγραφε αυτούς τους στίχους δεν τους απηύθυνε σε κανένα καίσαρα, σε κανένα πλανητάρχη, εν είδει επαίτη!

Τους απηύθυνε στο νοητό ήλιο της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και στη μυρσίνη τη ΔΟΞΑΣΤΙΚΗ! Στον ήλιο που, Ο ΠΟΙΗΤΗΣ, γνώριζε ότι πηγάζει μέσα από τα σπλάχνα και τη δύναμη του λαού, και στη μυρσίνη που στολίζει ακόμα την κόμη τόσων και τόσων επωνύμων και ανωνύμων ηρώων αυτού του τόπου!

Εσείς προφέρατε τους στίχους ικετεύοντας και ζητώντας έλεος από τους καίσαρες, για να περισώσουν αυτό στο οποίο πιστεύετε και το οποίο υπηρετείτε - κατά δική σας ομολογία: το ευρώ σας και την ΕΕ.

Ο ποιητής, στη θέση σας, για προσφώνηση θα έλεγε αυτά που γράφει στον Ψαλμό Ζ΄του ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ :

Ήρθαν ντυμένοι ‘’φίλοι’’
αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
το παμπάλαιο χώμα πατώντας.
Και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους.


Γι` αυτό την ώρα που προσφωνούσατε και ικετεύατε τον καίσαρά σας, άκουσα τον ποιητή να ανακράζει ... ‘’ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟΣ, εις τους αιώνες...! ‘’.